fredag 20. april 2012

Nyheter i butikken!


Masse vårnyheter er på plass på Anemone!
Sommerpasteller, zink, fil de fer, presset glass, kurv, dekortape, emalje+++
Krasilnikoff kom med masse nytt i går. Bloomingville er her og påfyll fra Greengate er også på plass.

Til dere som venter på Dora servieset fra GreenGate er dette utsolgt hos GreenGate. De jobber med en ny produksjon, den ventes til lager i juli. Litt ventetid blir det dermed på denne... Dere som har bestilt vil få telefon så snart vi har varene i butikken. Om du ikke vil vente gir du meg bare en lyd.
GreenGate lager også to nye serier som skal matche Dora. Disse blir nyheter i høstkatalogen. Så dere som liker Dora, kan glede dere til flere modeller av Dora og to nye serier som matcher til høsten :)


Små rosa potteroser finner du også på Anemone nå.
De er så søte at det er vanskelig å gå fra dem.... ;)


Etasjefat i trådkurv fra Krasilnikoff.
Så fint til frukt eller ta det med ut til saft og kjeks til sommeren.

 
Lyseblå emalje kopper med prikker. Så søte!


Stativ til å henge kopper og glass på. Nyhet fra Bloomingville.
Ikke gjem bort fine kopper i skap, heng dem opp!
Når de brukes ofte rekker de ikke å bli støvete heller.



Dekortape er nyhet fra Bloomingville.
Denne utrolig populære tapen går som en farsott hos interiørbloggerene...
Lag en bildevegg der du taper bildene rett på veggen. Dekorativt, personlig og lett å variere.
Tapen slipper lett fra vegger og møbler, og tar ikke med seg maling.

Velkommen til oss på Anemone denne helgen!
Masse vårnytt i butikken!

4 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

ÅÅÅÅÅÅ Hei skjønning!
Så lekkert hos deg i dag,de emalje
koppene var nå skjønne også!
Herlige bilder som alltid min venn.

Helg igjen...her går det unna.

Kiss & Love fra Camillablomst

Villaveien nr 1 sa...

Hei Skjønne Henriette.

ÅÅ så fint .

Jeg misunner deg å jobbe med så masse fint rundt deg. Det er det beste med hele jobben. Fine ting hele året, og masse koselige kunder. Og vakkre blomster sånn som de rosene ja..
Er ikke akkurat så fint på min jobb. hehe...

Men jeg kommer inn å snoper litt en dag. De blå emmaljekoppene tror jeg vi må ha her i vårt nymalte kjøkken.

Nå holder jeg på å legge gulv. HIhi

Blomsterklem Margareth

Unknown sa...

Dere ha så masse fin!! Jeg håper jeg kan kommer innom en dag om ikke så lenge!

Vicky

Et skritt om gangen sa...

hei... de emaljerte koppene var kjempefine... lysteblå med prikker.. kan de kjøpes???