torsdag 12. april 2012

Icon smykkene er her!


Endelig er smykkene fra Icon med ikoner her!
De er helt fantastisk kule, og helt siden vi bestilte de på messen i januar har jeg ventet veldig på smykkene. Nå er de her endelig!


Ikonene er gamle, vintage ikoner. Ingen er dermed like.
Kjedene de henger på er av natursteiner og er 90 cm lange.


Stort ikon smykke koster 900 kr. Lite ikon smykke koster 650 kr.
Vi har få smykker, og en del var bestilt på forhånd.
Skynd deg om du vil ha et superkult ikon til sommergarderoben!


Armbånd i skinn med metallperler går dobbelt rundt håndleddet og låses med en perlemorsknapp.
Fine!
Bruk dem sammen med masse andre armbånd eller bare enkelt alene.
Finnes i beige og tan. Også fra Icon.



Vi har fått inn Dronning Ingrid pelargonia på Anemone!
De flyr ut... Skynd deg om du vil ha... Jeg prøver å få tak i flere til helgen.

Velkommen til oss på Anemone!

6 kommentarer:

stallnilsen sa...

Så fint smykke.

Ha en fin dag videre, hilsen Lisbeth :O)

Hjem & Glede sa...

Hei snuppa!
Ja disse var jo fine....kjempefine!
Kos deg videre i din smukke butikk.

Klem på deg!

Nostalgia sa...

Utrolig fine ! Mine fine Dronning Ingrid som jeg kjøpte hos deg idag har nå kommet på plass i vinduet i bestemors gamle potteskjulere så nå er det vår :-)

Villaveien nr 1 sa...

Oi så utrolig flotte smykker. De var helt unik. Skulle ønske jeg hadde bursdag nå..hehe.

Mine pelargonia som jeg kjøpte forleden er bare såå nydelige.

jeg må se på de hele tiden. Og kjenne på om de trenger vann.

Klem skjønning

Anemone sa...

Nostalgia!
Så kjekt! Pelargoniaene var nydelige. nesten utsolgt allerede. Får inn ny neste uke. Du har sikkert så mange fine potter som passer perfekt til pellisene :)
ha en så fin helg!

Anemone sa...

Camilla og Margareth!
Hei dere to skjønninger :)
Smykkene er så fine... Det var besvim når jeg åpnet esken faktisk... ;) Pelargonia til foket er det som gjelder her om dagene! Kos deg med dine Margareth!
Fin helg på dere to, så sees vi!
Klem klem