lørdag 14. april 2012

Nyheter i butikken!


Nyheter fra Bloomingville er på plass i butikken!
Disse utrolig fine lysgalssene i porselen har vi ventet på. Så fine med lys i!


Finnes i tre modeller. Øyenstikker eller sommerfugl på innsiden. Øyenstikker på utsiden.
Lyktene med motivet på innsiden gir så utrolig fin effekt med lys i!


Lyktene er av tynt porselen og lyset skinner veldig fint igjennom.


Sommerfugl på innsiden



Sett dem sammen i en gruppe, noen med motiv på innsiden og noen med motiv på utsiden.
Du finner dem på Anemone nå!


Travle dager i butikken for tiden!
Brudebukett denne lørdagen. Viser bilder senere.
GreenGate og Krasilnikoff er på vei fra Danmark. Det betyr nye varer også neste uke!

Ha en fin helg alle sammen!
Vi sees på Anemone!

5 kommentarer:

Magdalena sa...

Looks nice :)

Villaveien nr 1 sa...

åå de var fine. :)

Jeg kunne tenkt meg 3 sånne.

Jeg trenger litt fornying i mitt hjem nå.. Nå er det vår, og da må jeg forandre litt på ting. Og kjøkkenet skal få seg litt maling.

Kos deg i helgen. :)

Klem til dere skjønne jentene på Anemone.

Hjem & Glede sa...

Hello Darling!
De var jo bare så skjønne og så DEG.
Vedder på at noen har blitt med deg hjem til din flotte villa!

Snakkes min skjønne!

Kiss kiss

Anemone sa...

Hei Margareth!
Ja, de er så fine med lys i! Tenner lys i mine hver kveld nå...
Gleder meg til å se hvordan kjøkkenet deres blir når dere har malt :)
Fin deg videre!
Stor klem på deg!

Anemone sa...

Hei Camilla!!
Ja, det er helt riktig... ;) 3 slike ble med meg hjem... ;) De er så fine med lys i!
Fin dag til deg, så kikker jeg innom deg :)
Stor klem!