torsdag 31. januar 2013

Tusen takk for meg!



I dag er siste dagen min på Anemone, i morgen overtar nye eieren av Anemone, Miriam butikken!
Hun overtar også denne bloggen, facebook siden til Anemone og nettbutikken.
Så dette blir mitt siste innlegg her på Aemone-bloggen.
Heretter er det Miriam som blogger her.
Jeg kommer til å være med Miriam litt i butikken nå i starten, så jeg er ikke helt borte med en gang ;)
Jeg blogger også fra min private blogg House no 12, så her finner du meg fremdeles.
 
Miriam skal tilbake med blomster for fult på Anemone!
Daglige utkjøringer til private og firma.
Blomsterarbeider til brud, konfirmasjon, dåp, begravelse, jubileèr +++
Mange kunder har etterspurt denne biten etter at vi flyttet til Øyrane Torg, nå er blomstene tilbake på Anemone for fult!
 
Fredag 1. og lørdag 2. februar blir Anemone stengt.
Miriam skal bygge en blomsterkjøl og gjøre litt om i butikken.
Mandag 4. februar er hun klar med blomster i butikken!
I løpet av neste uke vil det fylles opp med masse blomster i butikken.
Masse nye varer er på vei fra Danmark og Svergie.
Frem mot helgen og morsdag vil Anemone bugne av blomster og noen gode tilbud....
 
Miriam kommer tilbake med alt av åpningstilbud og alt som skjer her på bloggen og på facebook!
 

 
Da sier jeg TUSEN TAKK for 8 kjempefine år med Anemone Blomster!
Det er ikke trist å gi seg, men litt rart er det jo...
Men det har vært en vel gjennomtenkt og overveid avgjørelse.
Nå gleder jeg meg bare til alt det nye jeg skal gjøre!
Men masse gode minner fra Anemone tar jeg med meg!
Så mange flinke Anemone-jenter jeg har hatt i arbeid! Vi sees jo enda, mange av oss :)
Så mange koselige og kjekke kunder :) Dere er viktige!
Så mange turer med mamma på innkjøpsmesser. De blir savnet :)
Så masse hjelp fra familien min til jul og ellers. Uvurderlig!
Så masse jeg har lært! Om butikkdrift, økonomi, skatteregler, regnskap, salgsteknikker og blomster.
Mest gode lærdommer,  men noen giftige slanger skulle man gjerne vært for uten...
Men i det store og det hele: Jeg har elsket å drive Anemone i 8 år!
Nå er det Miriam sin tur, og jeg er så glad for å overlate Anemone til henne!
Hun kommer til å ta Anemone til nye blomster-høyder!
 
TUSEN TAKK for meg!!
LYKKE TIL Miriam!!
Stor klem Henriette


4 kommentarer:

Merete Mellingen sa...

Tusen takk for at du er du... <3
Ønsker deg alt godt med det du skal til med... Gleder meg til å hilse på lille nurket <3 LYKKE <3
Du har vert en fantastisk støtte i prosessen "overta Anemone" ;)

Stoor klem fra Merete
(Stolt mamma til Miriam)

Hjem & Glede sa...

Å Kjære Henriette!
Så rart...
Tenk om det ikke hadde vært for Anemone butikken og vår venn Margareth så hadde vi jo aldri blitt kjendt!
Hurra for deg og Anemone,du har vært SÅ dyktig i butikken og Så kos at du nå skal kose deg med lille baby...gleder meg!
Heldig er Anemone som skal få skjønne flotte Miriam!
Vi snakkes snart Henriette og masse lykke til Miriam!

God helg!
Klemmer fra Camilla.

Anemone sa...

Tusen takk for det Merete! :)
Det blir spennende tider for både meg og Miriam nå. Hver sine nye prosjekter på gang :)
Veldig glad Miriam overtar Anemone, hun er så flink og dyktig :)
I morgen åpner hun dørene til sin egen butikk, tenk det! Så flott! :)
Vi sees!
Stoor klem Henriette

Anemone sa...

Søte Camillablomst!!
Det er helt sant! Pga Anemone kjenner jeg Margareth. Pga Margareth kjenner jeg deg. Pga Anemone, Margareth og deg kjenner jeg Miriam...
I morgen åpner Miriam dørene til Anemone, nå er butikken hennes :) Blir så bra! Hun er så flink , og Anemone føres videre i god Anemone-stil :)
Vi sees snart!
Stoor klem Henriette