torsdag 17. januar 2013

Masse nytt skjer på Anemone!!


Masse nye varer er på vei til Anemone og masse nytt spennende skjer på Anemone!!

Blomster skal innføres for full maskin på Anemone igjen!!
Hurra for det!
Etter vi flyttet til Øyrane Torg og sluttet med blomsterbiten, har det vært stor etterspørsel fra våre kunder etter dette.
Vi har nå funnet en løsning, og i februar er vi igang for fult med blomster igjen!
Daglige utkjøringer til private og firma.
Blomsterdekorering til brud, begravelse, dåp, nyfødt, konfirmasjon, bursdag, jubilèer++
 i kjent Anemone-stil!
Vi forsetter i våre små, kjempegode lokaler midt i døren på Øyrane Torg. Litt endringer blir gjort i butikken slik at vi får plass til en kjøl, og mer blomster.


Det som også skal skje denne våren er at jeg og politien min skal få baby!
Jeg har dermed bestemt meg for å gi slipp på min butikk-baby, Anemone Blomster.
Dette har jeg tenkt på lenge, lenge og lett etter en som jeg stoler på oppgaven med å drive skjønne, gode Anemone videre.

Et hjerte i magen....

Hun har jeg nå funnet!
Miriam heter hun, er utdannet blomsterdekoratør og er verdens skjønneste.
Hun er like gammel som jeg var da jeg kjøpte Anemone for mer enn 8 år siden, og hun er helt i Anemone-stilen både på blomster og interiørbiten.
Både jeg og Margareth, som eide Anemone før meg, kjenner Miriam fra før. 
Vi er begge veldig glade for at det er hun som overtar nå.


Her er skjønne flinke Miriam!

Fra februar er Anemone Miriam sin butikk, og hun har lovet å ta godt vare på den.
Anemone kommer alltid til å være "min butikk" i hjertet, og nå i begynnelsen blir jeg med Miriam på messe, innkjøp og slikt.
Men etterhvert kommer vår ekte baby, og vi gleder oss så veldig til det!
Jeg skal kun være i baby-boblen i et år fremover nå. Kose meg og nyte hvert sekund med vår lille skatt.
Etter det skal jeg studere. Forretningsjuss og økonomi blir det på meg etterhvert. Det gleder jeg meg veldig til! Jeg vil ha en solid utdannelse, og den er det min tur å ta nå.


Fra februar er Miriam og masse blomster å finne på Anemone Blomster.
Skjønne Monica fortsetter på Anemone akkurat som vanlig.
Forskjellen for dere kunder blir et supert tilbud på blomster igjen!
Miriam er superkreativ, så dyktig og kunnskapsrik på blomsterbiten.
Hun går helt i vår stil, så den kjente gode Anemone-stilen blir det fortsatt.
Bruder kan bare glede seg... Miriam er en glede for alle som skal gifte seg!
Ellers vil det som vanlig finnes et godt og stort utvalg av GreenGate på Anemone. 
Sammen med våre andre gode leverandører.
Det kommer også noen nye leverandører til med Miriam....


Resten av januar blir jeg på Anemone som vanlig. 
Jeg og Miriam planlegger en kjempegøy markering av eierskiftet!
Tilbud, Miriam og blomstene og om vi klarer riste fart i GreenGate, den nye GG kolleksjonen!!


All info om eierskiftet og alt det nye gøye som skjer i butikken fremover finner du her på bloggen og på facebooken vår!


Jeg sier ikke ha det enda, for jeg er her noen uker til.
Så er det Miriam som blir den nye rockestjernen på Anemone ;)



Alle blomsterarbeidene i dette innlegget er det Miriam som har laget!
Så flink! Og så skjønn og koselig.
Gleder meg til hun er å treffe på Anemone!

Vi sees på Anemone!
Klem Henriette

14 kommentarer:

Merete Mellingen sa...

En stolt mamma gratulerer jenten sin og ønsker henne masse lykke til som eier av den vakre Anemone butikken ;)

Anemone sa...

Hei Merte!
Ja, du kan være så stolt av Miriam! Hun er så flink, og jeg digger guts og stå-på-vilje. Hun kommer til å lære så masse, og det å drive butikk er masse masse arbeid og masse masse gøy :) Jeg er glad for å overlate Anemone-butikken min til henne. Hun er en blomster-stjerne :)
Vi sees Merete!

Magdalena sa...

kjære vene, nå fikk eg gåååsehud... GRATULERER med babyboblen du har kommet inn i ..!! er ikke i tvil om at du gjør et godt valg, babyer er alltid velkommen, og mammahjertet ditt er sikkert svulmende!!
gleder meg til å hilse på MIRIAM, et navn eg er veldig glad i ...
-og en flott jente dette her! flotte kreasjoner på bildene!
masse lykke til alle sammen!
kelm,magny

Christine sa...

Ååå...Gratulera kjempe masse med baby i magen, og med alle avgjørelsa som er tatt!!!

So spennande, sjøl om du vil bli savna i butikken..men da kjempe kjekt at blomsterdelen kjem att, for den har vore veldig savna :) Flotte kreasjona Miriam har laga på bileta, so da ser ut so du har funne ein flink etterkommar!!

Ønske deg kjempe masse lykke til med baby og studentlivet etterpå!!!

Klem frå Christine

sol sa...

Så mange fine blomster i innlegget her ! Spennende....
Koselig nyhet om baby <3 og kjekt med studieplanen videre :) du har mye god energi :)
Ønsker deg og dere lykke til med alt :)
Hilsen Sol

sol sa...

Så mange fine blomster i innlegget her ! Spennende....
Koselig nyhet om baby <3 og kjekt med studieplanen videre :) du har mye god energi :)
Ønsker deg og dere lykke til med alt :)
Hilsen Sol

Landlig Charm sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Landlig Charm sa...

Åååå...:) sååå utrolig koselig,Henriette!
Gratulerer med babylykke og avgjørelsen om å gi stafettpinnen videre, til en dyktig blomster-stjerne!Vakre blomsterbilder <3

Nå er det din tur ja, til å kose deg med babyboble og ta fatt på et nytt kapittel i "karriære livet"!
Jeg ønsker deg masse lykke til videre :)
Kos og klemmer fra Wenche <3

Anemone sa...

Hei Magny!
Tusen takk for det! Ja, vi er veldig glade for babyen i magen, og jeg er veldig glad for at min langsiktige plan med Anemone nå endelig er i en bra boks hos Miriam :)
Miriam er kjempeflink og kommer til å drive Anemone videre i kjent, god Anemone-stil :)
Vi sees Magny!
Klem Henriette

Anemone sa...

Hei Christine!
Tusen takk for det! Har ikke vært et lett valg å ta, men det er alltid godt når en finner en god løsning å ting en har tenkt på leeenge :)
Kommer jo til å savne Anemone og koselige kunder, men gleder meg veldig til baby og siden studier :)
Vi sees!
Klem Henriette

Anemone sa...

Hei Sol!
Tusen takk for det!
Ja, jeg har mye energi..;) Heheh... Det har jeg alltid hatt, og det har kommet bra med i butikkdriften... ;) Nå gleder jeg meg veldig til baby og en ny tilværelse med en liten skatt :)
Håper alt er bra på Os hos deg!
Klem Henriette

Anemone sa...

Hei Wenche!
Tusen takk for det!
Ja, det er så kjekt med baby i magen!! Vi er så glade for det :) Blir veldig kjekt å starte på et nytt kapitell nå når endelig avgjørelsen med butikken er tatt. Det vet jo du alt om.. :)
God helg til deg!
Klem Henriette

Hjem & Glede sa...

Å kjære Henriette!
For et vakkert bilde av deg og magen....love IT!!!

Å dette blir spennende for skjønne super dyktige Miriam!!!
Vi sees min kjære venn!

God klem og hilse butikken!
Kiss kiss

Anemone sa...

Hei Camilla!!
Ja, sant det er gøy at det er Miriam som skal overta!! Du kjenner jo henne også :) Så flink og så engasjert. Blir så bra!
Jeg har to stk lagret som blomst på mobilen, Camillablomst og Miriamblomst... Hihi... Sånn er det med dere blomstergirls ;)
Vi snakkes Camilla!
Stooor klem!