søndag 29. august 2010

Messe og leilighet til salgs!


Vi har vært på innkjøpsmesse og handlet høst- og jule varer til Anemone!
Siden vi i år ikke har noen varer i butikken etter vannskaden, var det mye planlegging før vi reiste på messe.
 På messen var vi flinke og hadde tungen beint i munnen...
I ukene fremover kommer det derfor paller med masse lekkert til høsten og også til jul!
Gleder meg veldig til å pakke ut, og til å innrede ny butikk!
Inspirasjonen bobler over og jeg har tusen ideer i hodet... ;)
Nyåpningen blir i oktober, i lokaler i bygget der Anne Karis quilt og søm ligger.
Bare noen hundre meter borti veien fra der dere er vante til å finne oss.
Gleder meg til å åpne butikken igjen! Til å treffe alle kundene igjen, til å selge lyng og høstplanter, til å tenne lys når det regner ute, og så klart til å jobbe sammen med Oda, Irene og Monica :)


Mens butikken og nyåpning er under planlegging har også politiet flyttet til meg, og vi har endelig fått et felles hjem! Så utrolig deilig!
Det er derfor en lekker leilighet tilsalgs på Landås!
Du finner den HER
Lys, velholdt, sentral og nær Ulrikken og byfjellene!
Den har to soverom, walk in closet, glassveranda og verdens beste pasta er å bestille rett borti gaten...
Her har vi holdt mye hus det siste året og så...


Jeg har vært inne med litte granne styling her...
Noen oliventrær, hortensia, litt puter og slikt.
Ellers er politiet forbausende flink til veldig mye, blandt annet interiør.... ;)

Om du vil ha ny leilighet kan vi hjelpe deg med det nå!
Om du bare vil ha litt nytt fresht interiør og blomster, hjelper vi deg gjerne med det i oktober!
(Alle bildene i dette innlegget er fra leiligheten)

Ha en fin uke alle der ute!

1 kommentar:

Monica sa...

Hei på deg.
Gratulerer med felles hjem ;)
Gleder meg veeeeldig til oktober.
Håper salg av politi leiligheten går raskt og greit, du har vært flink til å style.