fredag 9. mars 2012

Nyheter fra Pb Home og Ib. Laursen!


Fredag med dataproblem her...
Noe av det verste jeg vet faktisk..
 Sånne som meg har ikke en sjangs når dataen holder på med egne program og eget opplegg. Når den jobber for seg selv, vet jeg ikke hvordan jeg skal få den til å jobbe for meg igjen...
Nå er en annen reserve-data  kommet på plass, og ordrer er motatt og sendt.
Så håper jeg at den andre dataen bare ordner seg selv utover dagen i dag...
Det er jo tross alt fredag...Ver no grei då! ;)

Nye varer er også kommet til Anemone i dag!
Pb Home og Ib. Laursen er pakket ut og kommet i hyllene.
Masse fint!
Lysestaken på bildet over er kjempekoselig!
Den er i zink med en liten skuffe til små lys og stikker.


Dårlig fotolys i regnet i dag...
Nytt fra Ib. Laursen er flasker med pantentkork, små glassflasker til bedelys, store glassvaser, zinklysestake med skuffe, lys i vårfarger, armbånd+++


Nytt fra Pb Home er flasker med lysholder.
Bruk den til blomster uten holderen, eller sett holderen i og tenn lys i den.
Lysglass i flere varianter, vaser, krus, mugger+++



Nyhetene blir lagt i nettbutikken så snart vi klarer.


Kjempefine kløver finner du på Anemone nå!
Mørke blader og lys rosa blomster.
Så fine på bordet hjemme hos oss i dag tidlig.


OBS, i dag, fredag 09. mars må vi stenge kl 17.00!

Ha en fin helg!
Vi sees på Anemone!

Ingen kommentarer: