torsdag 1. mars 2012

Blomster-snop!


Se på disse!
Blomster-snop på Anemone i dag!
1. mars og våren er offisielt i gang. Hva er vel bedre enn ranunkler i lyse rosa og fersken farger!
Tusenfryd, perleblomster og påskeliljer er også kommet til Anemone.


Så fine!


Nydelige engelske roser er også kommet inn i dag.

Nye varer fra GreenGate ble sendt fra Danmark i dag tidlig.
Dere som venter på påfyll av Dora og Penelope så  er dette på vei nå.
Legger ut på bloggen så snart varene er her.
Dere som ha bestilt ringer jeg så snart varene er her.

Velkommen til oss på Anemone!

5 kommentarer:

Janne sa...

Nyyydelige blomster :o)

Yvonne sa...

Så nydelige blomster!!

Anonym sa...

Skjønne. :))

Ingrid sa...

Herlige farger! Kjöpte noen ranunkler for et par uker siden (i matbutikk, kanskje ikke så lurt), men de döde nesten med en gang. Det var veldig kaldt den dagen, så jeg lurer på om de ikke tålte kulden på vei hjem fra butikken?
Ha en fin dag!/Ingrid

Villaveien nr 1 sa...

Så nydelige blomster Henriette.

Nå holder jeg på å lage blogg, men trenger litt hjelp til å sette meg inn i det.

Men jeg får vel det til etterhvert tenker jeg.

Hilsen Margareth i Villaveien 1