lørdag 4. februar 2012

Nyheter fra GreenGate i hyllene!


Da er endelig vårnyheter fra GreenGate i hyllene på Anemone!
Så masse fint!!! Vi elsker beige Dora, og blå Penelope allerede!
Dora er GreenGates nye mønster i beige med print. Så fint sammen med beige prikker!


Ildfaste former i beige har vært utsolgt lenge. Nå er de på lager i alle størrelser.
Også denne lille, søte med lokk. Den er veldig kosleig til smør...
 

Tekstiler med striper og print.
Finnes i beige og blått.



Nye Penelope passer så fint sammen med beige prikker og de to Fay seriene.
Finnes i latte kopp og asjett + tekstiler og bokser


Penelope asjett


Koselige påske egg i blått.
Tre stykker i sett. De kan åpnes, og kommer også med et lite bånd slik at de kan henges opp.


Nytt i år er ildfaste former i den mørke blå fargen.
Finnes i former i to størrelser og denne skålen med lokk.
Kjempefine!


Bokser i sett med tre stykker.
En til sukker, en til te og en til kapsler til kaffi maskinen....


Penelope blue.
We love!


GreenGate hyllen vår er stappfull igjen!
Så deilig når nyhetene er på plass :)
Legger alle nyhetene i nettbutikken i løpet av helgen.
Velkommen til oss på Anemone!
Kjøp med deg litt vår hjem til helgen!
Vi har perleblomster!

4 kommentarer:

WithloveH sa...

HALLELUJA!!! Jeg vil ha det med beige print!!!! Typisk at du får d inn akkurat når jeg skal betale studielån hehe ;) Hmm kanskje jeg må ønske meg til 30-års dagen.... Koselig med bilder fra butikken, savner nemlig jobbesøkene!

Janne sa...

Blir helt dårlig jeg. ER jo så mye fint i Green Gate. Må lage meg en laaaang ønskeliste :o)

Notre Maison sa...

Nydelig! jeg har fallt helt for Dora og naomi beige, og holder på å samle både lattekopper og tallerker. Neste på listen er muggen og bollene i dora, og fløtemugge og sukekrkopp i spot beige. Gleder meg til å se tekstilene, spesielt den store duken i dora beige. Ha en fin dag!

Heimlaga ting sa...

Så fantastisk utvalg, får lyst til å kjøpe allt :-)
Klem Nina