lørdag 25. februar 2012

Min nye blogg! House nr 12

Jeg har laget ny blogg!
Jeg har jo blogget med Anemone- bloggen her i mange år.
Innimellom viser jeg litt hjemmefra og fra ombyggingsprosjektet vårt.
Litt oppskrifter og litt fra turer++
For at det ikke skal blir så mye blanding. Med butikken, huset vårt hjemme og alt annet jeg har lyst å vise, har jeg laget en ny blogg som er min personlige.
Den heter House nr 12.
Vi bor i hus nr 12, og bloggen kommer til å handle mye om vårt store ombygging og oppussingprosjekt. Mye om interiør, litt om mat, litt om hage+++ Om ting som inspirerer meg, nye impulser og ting som jeg blir glad av!
Anemone - bloggen her kommer til å være som før. Handle om butikken og det som skjer der.

Håper du vil kikke innom og legg gjerne igjen en liten kommentar!
Et av mine mål med den nye bloggen er at jeg skal bli mye flinkere til å komme innom dere som legger igjen kommentarer hos meg

Her er den

Velkommen!!!

1 kommentar:

Loppe sa...

Hej !!

Jeg følger klart med !!!

Hoppsan fra Loppe

Ha en fin søndag