søndag 14. mars 2010

Mye jobb, lite blogging....


Siste uken har det vært MYE jobb, og SENE kvelder. Men LITE tid til blogging... Vi har pusset opp kontoret\lageret vårt i butikken. Vegger er revet, gammelt rot kastet. Nye, gode hyller er kommet på plass. Nye arbeidsbenker, nytt gulv. Utrolig deilig!!!

Nyhetene fortsetter å strømme inn til butikken! Nå til uken ventes Bruka og Madame Stoltz.
To nye og spennende leverandører hos oss!

Bildene er fra hjemme hos meg, og av minidoen vår...
Når jeg var i gang med pussing og maling, tok jeg gulvet på minidoen også...
Den er i et eget lite rom på badet, derfor kan her være tregulv. Det er nå blitt hvitt og fint :)
Nytt "tema på do" er seilbåter og hav... Litt sommerlengsel... ;)




Gammel sjokolade kasse er fra Anemone, men er mange år gammel og ikke lengre i sortimentet...
Metall bokser til vaskepulver er nyhet fra Bloomingville! En til vaskepulver for hvitt tøy, og en for pulver til farget tøy.
Alle bokstavene fra Miljøgården er på lager igjen nå!




Det pitte lille skapet er gammelt, og funnet i kjelleren min. Som takket være mamma er full i fine, gamle skatter som hun har reddet :)



Maritime bilder er nyhet fra Miljøgården! Slitte, fine rammer, med 4 forskjellige seilbåt motiv.



Jeg er utrolig glad i gamle hus! Litt skjevt her og der, og med sjarmerende løsninger som minidoen vår, med luke ned i kjelleren... ;)
Vaskerommet vårt er faktisk bare et skap (øverste bildet) med akkuratt plass til vaskemaskinen... Kurvene til skittentøy henger på veggen over... Lovely.... ;)


Perleblomster på badet gir vårfølelse, enda det fremdeles SNØR ute....
Pottene er nyhet fra Miljøgården.
Towel tag er nyhet fra Ib. Laursen.
Såpe formet som en fisk, med lavendelukt, er en prøve fra Bastion. Disse såpene er bestilt inn, sammen med masse annet med fisketema...



Badet vårt er lite, men sjarmerende.... Og med stort ombygging prosjekt på gang :) :) :) er stort bad med i planen...

Kjempefin uke til alle sammen!
Kommer med bilder fra butikken i neste innlegg

7 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Så lekkert!!!!

Hjemmekjær sa...

Sikkert spennende at dere har påbyggingsprosjekt-planer med nytt stort bad, men nå syns jeg badet er kjempekoselig slik som det er nå også!!:)

Karina sa...

Det var så mange fine ting på bildene nedover siden her at jeg blir nesten helt svimmel.. Den som hadde hatt ubegrenset med penger og plass.. *sukk*

Klem Karina

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflott... nydelig bad ..

O=)

Monica sa...

Hei på deg.
Kjempeflott bad, med mange lekre detaljer.
Skjønner at du har en spennende tid foran deg, masse lykke til ;)

Made in heaven sa...

Så utrolig lekkert bad!!! Det er ikke størrelsen det kommer ann på :)

Anonym sa...

Hei! Jeg lurer på om det er vanlig panel du har på badet, g om du har det i samme rom som dusj? Og hvordan det eventuelt fungerer. Jeg ønsker meg et lite "hyttebad" og har lyst på panelvegger, men er redd det ikke går pga fukt.

Hilsen Trine Pernille
www.trinepernille.blogg.no