fredag 26. mars 2010

Bastion og Bruka


Flere nyheter er på plass fra Bastion! Bøttelykter i utrolig fine farger. Med fisk og hjerte mønster. Disse kommer også inn i lyseblått med stjerne mønster. Lekre er de både ute og inne!





Bruka er ny leverandør hos oss i vår!
De velkjente skålene med tekst er blitt en favoritt hos mange.
Popcorn skålen er nærmest er ikon, og det bør finnes et eksemplar av denne i alle interiørbeviste hjem... ;)
Skålene finnes i et hav av farger, og tekster.
Vi har valgt hvite, gråblå og sandfarget og lysegul.


Enkel og god design. God kvalitet, og lette å kombinere. Den perfekt pressang!
 Enten mann er retro, nostalgisk, minimalistisk, eller noe midt imellom...
Bruka skåler passer inn hos alle!


Potatis skål blir daglig brukt hjemme hos oss!
Utrolig kul er den!
Vi har også reke skålen.


Godis, snack og dipp.
Chips og dipp skåler er perfekt kombinasjon.




Lysegul sweets skål.
Et must til påske! Kansje blir påske egget byttet ut med denne...
Jordbær er også sweets... Så til sommeren blir dette min jordbærskål.



Butikken er full i påskens blomster, lys og servietter!
Stopp innom på vei til hytten for noen tulipaner og litt vår...!



Tusen, tusen takk for alle utrolig fine kommentarer på brudebuketten, og bryllupet i forje innlegg!!!
Veldig mange kunder som har vært å kikket på bloggen, og ikke har blogg selv. Men som har kommentert i butikken!
Veldig kjekt, og inspirerende!


God palmehelg til dere alle!!!

6 kommentarer:

Huset på toppen sa...

oj, så masse fint dere har fått i Skåler i fra Bruka, og de nydelige lyktene, likte hjertene best:)
Ha en fin påskehandel,nyt fridagene og kos deg masse med påske goddis:)
Klem Linda

MissMette sa...

Ååååå så mye flott dere har fått inn! Ønsker meg virkelig disse herlige skålene fra Burka... Ønsker deg en fortsatt riktig fin kveld. Klem fra Mette

Havets Datter sa...

Ååå..jeg elsker Bruka design!!
Hva er prisen på potatis skålen??

Monica sa...

Hei på deg.
Her var det kommet masse flotte nyheter :)
Ønsker deg en riktig fin påske, og nyt fridagene :)

Havets Datter sa...

Takk for svar! Tar kontakt om jeg bestemmer meg for den skålen ;)

Ja Lofoten er vakker - spesiellt om sommeren syns nå jeg da ;)
Jeg bor helt ytterst, i Moskenes kommune. Det er gode muligheter for det dere ønsker her..
Du kan jo ta en titt på denne nettsiden bl.a

http://www.lofotenoutdoor.com/

Er det noen spesielle steder dere ønsker å besøke, eller er det Lofoten generellt?

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Åh, så masse flotte skåler fra Bruka! *Ønske seg*

Jeg leste de andre kommentarene her og ser det skrives om Lofoten: dere MÅ dra til Henningsvær! MÅ MÅ MÅ! :) Der er det UTROLIG flott og små koselige butikker og glass- og keramikkverksted! Lofoten er flott både sommer og vinter, men i nydelig sommervær er det helt FANTASTISK! Spør du meg er det bedre jo lengre utover man kommer. En fergetur til Værøy og Røst er heller ikke å forakte!!