torsdag 5. januar 2012

GreenGate vår sommer 2012!


Sommer kolleksjonen fra GreenGate er her!
GreenGate bygger videre på sin store sommer hit i fjor. Blått!
Masse nytt kommer til den populære blå serien.
Nye tekstiler, ny keramikk.
Påske egg med blå blomster.
Alt er bestilt inn til Anemone!


Dora beige er en ny og utrolig lekker serie fra GreenGate!
Passer sammen med omtrent alle mønstrene fra GreenGate.
Serien kommer til Anemone!


Lilla prikker er her igjen!
Denne gangen til våren, sammen med et blomstermønster i lilla og rosa.
Lekkert og sommerlig!
Nyhetene er bestilt og leveres så raskt GreenGate klarer.

I mellomtiden fortsetter januarsalget på Anemone.
Masse varer er nedsatt - 50% - 70%
Kikk innom oss på Anemone for et januarkupp mens vi venter på våren!

4 kommentarer:

angie sa...

ich freu mich schon auf die neue kollektion von green gate!!! liebe grüße von angie aus deutschland

Magdalena sa...

utrolig nydelig!!

Vilde Azora sa...

Dora er lekker då. Eg har Naomi (beige m prikkar) og Fay red. Ser ikkje Fay red i katalogen, men den er vel ikkje gått ut?
Kunne tenkt meg litt av Dora også for å kombinere med Naomi kanskje ..

WithloveH sa...

Henriette, jeg er forelsket i Dora... når dette kommer må du gi meg en lyd, for det bare må jeg ha!!:)