fredag 2. desember 2011

Ny helg


Travel, travel butikk hos oss om dagene! Veldig kjekt!
Kundekvelden på torsdag var en suksess!
Mange koselige kunder trosset stormen, og mange Maileg nisser har fått nye hjem :)
I morgen er det lørdag igjen... Tiden FLYR!!
Jeg skal lage brudebukett til en vinterbrud som håper på snø i morgen...
For noen uker siden laget jeg denne buketten til en brud som hadde bilde med og ønsket noe orginalt og spesielt.
Den skulle henge over armen i en stor hank, som en veske.
Den skulle ha base av kvist.
Den skulle ha hvite orkideer i senter, og alt skulle gå i hvitt og grønt.
Slik ble den.
Bruden var veldig happy, og da er jeg happy :)


Det er kommet mer varer fra GreenGate og Miljøgården til butikken.
GreenGates servise i beige med prikker er på lager igjen!
Vet dere er mange som venter på dette...
Lamper fra Miljøgården er endelig på lager igjen!


Snøball lyktene fra Norvald Hemre er på plass i butikken hos oss igjen.
Vi har solgt utrolig godt av disse nydelige små kunstverkene. Mange snøballer ligger under juletrærene i år...
Snøballene er laget av keramikker Norvald Hemre, og kan kjøpes både i Hemres utrolig fine atelier i Indre Arna, eller hos oss på Anemone.
Nå til jul har jeg fylt en av mine snøball lykter med små kongler.
De er magiske med lys i, utrolig fine med blomster i!


En av veldig mange buketter fra Anemone i dag...
Lilla roser, pyntekål, nelliker, voksblomst, lilla germini sammen med matt grønn eucaluptus.
Deilige farger, deilig duft av eucaluptusen.

Velkommen til oss på Anemone i helgen!
Vi sees!

Ingen kommentarer: