fredag 7. januar 2011

Januarsalg!!

Januarsalget på Anemone er godt i gang!
Nye varer blir lagt på salgsbordet etter hvert som det tømmes. Følg med, stadig nye salgsvarer!

Hjerte og små poser fra Walther i lyserosa organsa
-50%


Utrolig deilige lammeullspledd fra Senze of Joy
-50%!
Putetrekkene er også - 50%



Stjerner med paljetter og glitter og stas fra Nordal
-50%


Dobbeltsidig løper fra Greengate
-50%


Kurvbjeller og hjerter i zink fra Nordal
-50%


Armbånd og øredobber fra Joy Design
-50%


Putetrekk i lammeull fra Senze of Joy
-50%
Vår favoritt!


Linløpere i deilige lyngfarger
-50%


Bokser fra Greengate
-50%

Masse , masse mer salgsvarer finner du på Anemone!
Både på nettbutikken og i butikken på Arnatveit

Velkommen til januarsalget på Anemone!

5 kommentarer:

Alfa sa...

Hei. Var tenkt å handle litt GG bokser, men kan ikke se det er salg på dem på nettbutikken din.
Masse flott inne hos deg.
Ha en super helg.
Klem

Huset på toppen sa...

Jeg har vært innom, og jeg tror jeg MÅ komme en tur innom igjen i morra
Flotte bilder med mange flotte tilbud !
Ha ne fin helg!
Klem Linda

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så mye fint.. bestilte på nettbutikken jeg... men har ikke hørt noe..

men kommer nå innom mandag jeg..

god helg =))
klemme r

SeelenSachen ♥ sa...

beautiful!!

nora from austria :O)

et kjært hjem sa...

Hei, takk for koselig kommentar på bloggen min. Du spurte etter komfyren min og hvis du går inn på hjemogvilla.no så finner du mange fine komfyrer og priser. De er egentlig alt for dyre, men det ble en på oss alikevel ;) Koselig blogg du har, nå skal jeg ta meg en tur inn på nettbutikken din og kikke litt :) Ha en fin uke!