tirsdag 13. april 2010

GreenGate, endelig endelig!!!!


Endelig er GreenGate på plass hos oss!
Vi har jobbet mot denne leverandøren i snart tre år. Da er gleden stor når vi får klarsignal!
Butikken er full av GreenGate sine skjønne farger og mønstre.
Vi venter enda en stor leveranse i mai. Da kommer klær fra Greengate også... Gleder oss!

For å feire våren, og GrennGate på Anemone har vi halv pris på de store dukene til GreenGate.
Handler du GreenGate for 500 kr, får du to søte eggeglass i gave!
Gjelder uke 15. Til dere vi sender varer i posten til også selvfølgelig.... :)



Claudia duk, 150x150
-50%
274 kr!!!


Håndsåpe og håndkrem. Lukter helt nydelig!


Glass og fat i melamin er perfekt til å ha med på stranden, i hagen, på picninc. Uansett, de knuser ikke...


Sofia serien er utrolig søt!
Denne finnes i krus, kopp og skål, asjett, latte kopp uten hank, skjer, mugger++





Mathilde duk 145x270 cm
-50%
329 kr!!!





Lyseblått og beige... En klassisker...





Velkommen til oss, og til sommerfølelse fra GreenGate!

8 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Kommer innom når jeg kan....liker så å si alt i fra Greengate:)

Oda sa...

ÅÅÅÅH !! =D Endelig! Gleeeder meg til jobb på fredag ;)

Jannicke sa...

:o)
du får titte inn til meg i dag,
har linket til deg :o)

Alven sa...

Herlige og vakre Greengate :-) De har sååå mye fint!

Ha en flott dag videre :-)

Anne Grete sa...

Såååå mye fint!! FIn blogg du har, legger meg til som følger jeg :)

potrinaklem

Hilde sa...

Masse fint! Elsker lattekoppene... tror jeg har 12 stk nå, men stadig noe som knuser, så tar nok en tur innom for litt påfyll når jeg er på dine kanter!
Ha en fortsatt fin uke og takk for koselig kommentar hos meg!
Hilde

Nina B. sa...

Guri land så masse flott dere har, og så mange fine tips og idéer!
Her skal jeg definitivt følge med videre...heldige de som har dere i nærheten ;)

Klem NinaB

Magdalena sa...

nå overrasket dere godt!! så flott!! ☺ har gitt ut nyheten på facebook...!
du skulle vært der selv med burikken din, mange interiørbutikker som har link der, luuurt,nemlig...☺

god helg!