lørdag 27. februar 2010

Nyheter!!!


Masse nyheter er på plass!!!
Miljøgården er her med vårstemning! Servise, mugger, lysglass, tekstiler, bilder, masse urner og potter+++
Ib.Laursen er også kommet på plass i butiken. Bakebollene med hank og helletut er kommet inn igjen i hvitt, beige og lyseblå. Sammen med tekstiler, kurver til marmelade glassene i pastell farger, rammer+++ er det deilige duse farger som gir litt vår inne hvertfall...



Fuglebad fra Miljøgården










Pastell farger fra Miljøgården! Sommerlige og lyse farger...
Alle bokstavene er på lager igjen. Skal gi dere som har bestilt en lyd rett over helgen!




Maileg kaninene er nyhet hos oss! Og allerede veldig populære... Mange små jenter som har fått seg en kanin eller to denne helgen... Masse møbler og tilbehør til kaninene er på plass.





God helg til alle!!!

7 kommentarer:

Hilde sa...

SÅ masse fint i lekre vårfarger! Jeg håper jeg snart skal til Arna en tur.. Er kjempefornøyd med den lavendelfargede ballongsilkekjolen jeg kjøpte hos deg.
Ha en fortsatt fin helg!
Hilde

Monica sa...

Hei på deg.
Det er så kjekt nå når nyhetene strømmer på..., masse lekkert å se (og kjøpe) hos deg nå.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Emmeline sa...

Heisann:)

Det var meg som ringte angående lyslenke fra Bloomingville i dag, måtte legge bloggen inn i rollen min for den er bare LEKKER!!Gleder meg til at jeg kan stikke innom ved en anledning. Ser ut som en SUPER butikk:)

Magdalena sa...

heisann... fuglebadet ble mitt i dag...
klem¨¨*

Hjemmekjær sa...

FOR en butikk du har, med SÅ mye fint!! Her var MYE som fristet på bildene!! Jeg legger meg til som følger her, håper det er ok:)

STYLIZIMO sa...

Så mange herlige vårnyheter! Masse deilige farger. Herlig:)

Nina

Unknown sa...

Hej
Oj, så mycket fint, och så vacker den Italienska keramiken från Rice,
den skulle jag vilja ha.

Ha en skön kväll.
/Maggan