onsdag 9. september 2009

Nyheter i løvfalls farger



Endelig litt nyheter på plass i butikken!!!
Løvfalls farger, varme, gyldne, og lune....
Perfekt til innekvelder med regn mot rutene.
Flere nyheter står på lageret og holder på å pakkes ut... Blir ferdig i morgen!
Bloomingville sendes fra Danmark i dag! Vi gleder oss, og oppdaterer her på bloggen så snart de er på plass!
Jeg har vært i Hardanger igjen.... ;)
Gammel dør som sto på "skytjå" er blitt til bord i butikken.
Den er blitt pusset, og slitt litt ekstra på kantene, ellers beholdt som den er.

Fantastisk fine og veldig gamle små vinduer fra en støl på fjellet. Jeg har hatt litt panel hvitt på, for å lysne de litt. Og kittet rutene på nytt. De rustne beslagene er så utrolig fine!

Det gamle bordet stod i et lite uthus, men etter at jeg "ønsket" meg det. Stod det klart i garasjen til meg! Fult i mithull og helt fantastisk! Jeg er ikke helt ferdig med det, viser det her på bloggen når det er ferdig.

Tusen, tusen takk for de kjempe fine tingene!!! Og tusen takk til snille gutter, som har båret vinduene ned fra fjellet til meg! Skal lage masse muffins til dere... ;)

De små vinduene står i utstillingen i vinduene i butikken. Så koselige!

Sammen med nyper og rognebær plukket i skogen i går.












Pressete og tørre blader bundet rundt kubbelys. Hortensia eller lavendel er også lette og tørke og bruke. Det er så masse fint å finne ute nå når høsten begynner å farge blader og trær.

Ingen kommentarer: