onsdag 28. september 2011

Tokyo Milk på Anemone!


Tokyo Milk er et utrolig kult kosmetikk konsept som jeg er kjempeglad for å selge på Anemone!
Serien består av håndkrem, duftlys, små og store såper, lip balm+++
Alle produktene kommer i fine gaveesker, eller utrolig fin innpakking og papir.
Duftene på disse tingene er helt utrolige!
Margot Elena er damen bak Tokyo Milk. Hun er opptatt av at duftene skal overraske, inspirere og behage.
Det gjør de virkelig! Duftene er helt fantastiske!
Første gangen jeg testet Tokyo Milk fikk jeg det ikke ut av hodet. Produkter måtte skaffes!
Håper du også blir inspirert!


Håndkrem i metall tuber med så fine design og mønster.
Håndkremmen kommer i en gaveeske, er myk gjørende og fort absorberende. Den inneholder shea butter og så er det duftene da... De må bare testes!


Duftlys i metall bokser. Med Tokyo Milks kule design er disse et must på badet eller på bordet.
Dufter som let them eat cake, I want candy, og french kiss taler for seg selv...


Store såpestykker i utrolig fin innpakking.
Glitter på papiret og igjen duften....
Perfekt liten gave!


Lip balm i krukke. Kommer i en kul liten eske med glitter og Tokyo Milks design.


Oh, test me!


Dead sexy er en utrolig spennende duft. Ser litt skummel ut, men duften er dead sexy....
Finnes i duftlys, håndkrem og såpe.


Stor såpe med øyenstikker, glitter og kjempefin innpakking.
Dufter av eden....


Håndkrem.
Let them eat cake, french kiss og dead sexy.
Finn din favoritt!


Hodeskalle mellom rosene. Dead sexy.


Kikk innom oss på Anemone og test ut Tokyo Milk!
Produktene legges ut i nettbutikken så snart jeg klarer.
Velkommen til oss på Anemone!

Tusen takk for alle fine kommentarer på stuen vår i siste innlegg!
Veldig kjekt!

2 kommentarer:

C. Eloise sa...

Å, disse vil jeg prøve :):) Håper dere har de lenge. Har ikke mulighet til å komme innom før iDesember:)

WithloveH sa...

Nå kjente jeg at jeg savner å bare kunne stikke innom Anemone... Tenk så fine de såpene/lysene/kremene kunne blitt på det nye badet mitt... Men heldigvis finnes nettbutikken. Blitt kjemepfint i stuen deres da, gleder meg sånn til å komme å ta en titt neste gang jeg er hjemme. Håper ikke det blir så lenge til. Ha en fin dag søde;)