fredag 15. oktober 2010

Fantastisk nyåpning!!!

Blomsterkjølen har min kjære, handy Helge bygget til meg.
Det gamle vinduet fra Hardanger har stått hjemme i bassenget uten noen oppgave her i livet...
Men så trengte vi ny kjøl på Anemone....
Helge har snekret og snekret, isolert og fuget. Vinduene dugger ikke, og jeg er strålende fornøyd!!!
Det er Helge også... ;)
Tusen, tusen takk,, du!

Vi har hatt en helt utrolig, fantastisk nyåpning i dag!
Butikken har vært stappfull av kunder i hele dag.
Vi har solgt ut alle blomstene, som skulle vare hele helgen.
Omsettnings rekorden fra lillejulaften ( !! ) i fjor er slått!!!
Mine superflinke Anemone-jenter, Oda og Monica har jobbet som bare det i hele dag :)
Vi har fått masse gode tilbakemeldinger på den nye butikken.
Vi har fått vin, kort, gaver, mail og blomster. Og viktigst av alt, masse skryt fra gode, koselige kunder :)
Til og med Emmeline har vært innom... Du va no skjønn va du... ;)
Tusen takk til alle dere kundene våre!
Virkelig kjekt å åpne butikken igjen, med en slik mottagelse!

Jeg har vært å hentet blomster i natten, og butikken er igjen full av blomster.
På tilbud denne helgen så klart!
I  morgen, lørdag er vi klar for ny, kjekk dag på Anemone.
Tilbudene gjelder lørdag også:

All Green Gate-20%

Orkidèr   169 kr
Alpefiol   59 kr
Flerårig lyng   29 kr
10 roser   99 kr

Velkommen til oss på Anemone lørdag!

6 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Dette er den flotteste blomsterkjølen jeg noengang har sett !! Sså flott.. Skjønner godt dere er fornøyde :)
Gleder meg til nettbutikken åpner ;)
Gratulerer med nyåpningen :)

Klem,Kari

MissMette sa...

Gratulerer ♥ med butikk og nydelig blomsterkjøler!!! Fantastisk mye fint av både interiør og blomster oppsatser... La meg til som følger på Facebook, for her må jeg titte innom igjen :) Lurte på om dere evt sender varer?

Kjempegøy at det går så bra, og gratulerer igjen. Ha en flott helg. Klem fra Mette

Monica sa...

Gratulerer så mye med vel gjennomført åpning! Jeg leste innlegget til Emmeline, og det ser ut som du kan være skikkelig stolt og fornøyd!
For en utrolig flott blomsterkjøle! Det må være den fineste som finnes! :) Nå gleder jeg meg veldig til neste tur til Berge og Arna, for da skal den skjønne butikken din besøkes :)
Lykke til videre :) Klem fra Monica

Magdalena sa...

gratulerer atter en gang med nyåpning!
disse lokalene, kassene som hyller, blomsterskapet, GG-utstillingen.. ALT er bare perfekt !!
kommer snart tilbake, må bar enyrte dette vakre synet, tror eg kunne flytet inn og bodd i butikken!
klem¨¨*

7th-Heaven sa...

Nå har jeg bare ikke ord for bilde jeg ser. NOE SÅ VAKKERT!! Jeg snakker om blomsterkjølen.. men herlighet så vakre bilder i dette og forrige innlegg. Dere har forvandlet det til et drømmested å være ser det ut til. FOR noen flotte utstillinger! Og..jøje meg så flinke dere er med blomsterbinderi også.
Jeg har ikke ord. Dette var bare vakkert. Vakkert, vakkert, vakkert.
Gratulerer med nyåpning, og masse masse lykke til fremover. Med dette innholdet så går det nok helt strålende og aldeles helt av seg selv tenker jeg;)
Gode klemmer fra Line..som kunne ønske så inderlig at hun var akkurat der hvor disse bildene er tatt nå!!

Anne Sol sa...

Gratulerer med nyåpninga!!! Butikken var blitt SÅ flott, ikkje minst kjølen.... Eg var heldig og fekk meg ein liten tur innom og snopt meg nokre småting og litt blomar, men neste gong kjem eg utan at mann og born sit i bilen og ventar, klar for å reise på IKEA for å bestille kjøkken... ;)

Lykke til med ny veke!
Anne Sol :)