torsdag 22. juli 2010

Sommerferie....



Vi har hatt enorm respons på røykskadesalget!
Etter tre dager er bassenget nesten tomt, og vi er veldig fornøyde!
Nå teller vi sammen de siste varene, sender inn forsikringspapirene og tar FERIE!!!

Enda bedre er det at vi har fått noen perfekte midlertidige lokaler på Arnatveit!
I lokaler i bygget der Anne-Karis quilt og søm ligger, bare noen hundre meter bort i veien.
Der åpner vi Anemone igjen i oktober!
Vi får med oss høstsesongen og julen, fantastisk kjekt!
I løpet av sommeren skal vi på innkjøpsmesse, og vi må også planlegge butikken i de nye lokalene.
Så litt jobb blir det, men det er jo det gøyeste av alt som nå står igjen!

Vi gleder oss veldig til å pressentere en helt ny, fresh sesong for dere.
Noen små overraskelser er under planlegging, og vi håper å komme tilbake med en enda bedre butikk, og et enda bedre konsept enn vi hadde.

Tusen takk til alle gode kunder som har hjulpet oss med røykskadesalget!
Tusen takk til verdens beste Oda som har jobbet sammen med meg, både med telling, bæring, flytting og nå med salget.
Politiet, Brother Bear og mamma har også hjulpet med telling og flytting. Veldig glad for de tre der....

Velkommen tilbake til Anemone til høsten!
All informasjon om åpningsdato og ellers om Anemone blir lagt ut på bloggen.

Kikk innom den nye Green Gate katalogen
Så mye lekkert!
Det blir garantert mye Green Gate på Anemone til høsten...
Alle bilder i dette innlegget er fra Green Gate

God sommer til alle sammen!!!!




5 kommentarer:

Loppe sa...

Håber I får en fantastisk ferie!!
- det har I fortjent.

Jeg glæder mig til at se jeres butik, kommer måske til Jul.
_____________

Sender lige denne igen :

Håber alt det bedste for jer !!!


Har du flere blå fisk fra 'Bastion' ???

Jeg ønsker mig dem SÅ MEGET...
Har set dem på bloggen hos 'Pippilottas hus' ...

Mange klem fra Loppe

20. juli 2010 06.52

7th-Heaven sa...

Da håper jeg dere får en knallfin start i nye lokaler til høsten!! Veldig kjedelig det som skjedde, men det virker absolutt som om du er positiv nå.

Ha en finfin sommer så lenge;)
Klem,Line

Shannon Fricke sa...

Beautiful shots~

Monica sa...

Så flott at det ordner seg med nytt lokale så kjapt :) Da vet jeg hvor jeg finner dere neste bergenstur! Hadde egentli planer om å komme innom dere nå i august, men det gikk jo dessverre ikke :P Synd når slikt skjer, men dere virker å ta det bra :) Jeg fikk heldigvis sendt søsteren min som bor i Arna på salget deres, hun kunne rapportere om MYE folk så dere har vel hatt nok å gjøre de dagene :) Dere får ha en velfortjent ferie, og kos dere med planleggingen av den nye butikken :) Vi ses i den nye :)
Klem fra Monica

Magdalena sa...

kjære deg... så godt å høre du får låne nye lokaler..!! gleder oss etil det!
men grrr!! så kjedelig! først gikk eg glipp av røykskadesalget ved bassenget, så ser eg nå at du har hatt bloggsalg...
er det tomt..? har du flere grønne mugger m prikker??
e på øyen , det mobile nettet er så ustabilt, så eg har nærmest gitt opp titte innom andre blogger, det tar opp til 2 timer å lage eget blogginnlegg...
snakkes, men ta av en slik mugge , liten + stor om du har..!
klem¨¨*