torsdag 17. juni 2010

Sommenyheter fra THG!!!


Nyheter fra THG er på plass i butikken!
Endelig er lampene med kurvskjerm her!
Masse hvitkalket kurv, lekkert servise, kubbelys, glasskupler+++
Sommerfølelse blir det hvertfall!


Fiskene fra Bastion er vår favoritt!
De er superfine bare som pynt, eller som bordpynt. Bruk den som duklodd i hjørnene på uteduken.
 Knyt dem på servietter, eller bare heng dem på en knagg for maritim sommerfølelse.
Finnes i lys blå, beige og grå. Med stjerne eller tekst.


Dekketallerker i kurv fra THG. Kjempefine!
Det beste av alt, de koster bare 69 kr pr stk!
Disse blir fine til jul også...




Stor og kjempelekker glassdome fra THG.
Bruk den med et stor kubbelys med blåskjell i bunn.
Eller fyll den med blomster...

Kuvertbrikker i kurv fra THG



Eggeglassene med lokk er min absolutte favoritt!



Lyslykt i porselen fra Sia.
Lyset skinner veldig fint gjenom den tynne poselenen.



Middagstallerker med lyseblå kant fra Rice. Håndlaget i Italia.
Passer veldig godt sammen med serviset fra THG


God helg i vente til alle sammen!!!

4 kommentarer:

Tina sa...

Så masse fint, de fiskene som duklodd var smart. Hva er prisen for 4 stk? Da venter jeg på MALI bokstavene fra Miljøgården, flott at du hadde! Ha en fin kveld videre!

My home is my Castle sa...

Åhh så mye fint...
Mye jeg kunne hatt her ;)

Klem,Kari

Monica sa...

Hei på deg.
Det ble kjempelekkert :)
Må få lov å kommentere ditt forrige innlegg, joggetur før jobb og baking etter jobb!!! Jeg er imponert. (jeg synes makronene dine så flotte ut jeg)
Gleder meg til lørdag, det ser ut til at det blir en fin sommerdag.

Trude sa...

Masse flott på bloggen din, hyggelig med en titt. Ha en flott helg.