lørdag 8. mai 2010

Vår, helg og ny veske....


Nydelig helg her hos oss! Sol og varmt!
Uteplantene trives, vi trives og konfirmantene får sol og fint vær!
 Deilig!


Stettefat i zink fra Miljøgården. Kjempefint ute.


Superkul veske fra Nordal!
Sommerens veske! Denne er stor nok til alt. På stranden, på festival eller på jobben.
Finnes i lilla, blått og brunt.


Lekker lilla pute fra Madame Stoltz


Fioler og stemor tåler frost og kan trygt plantes ut nå.
Kjempesøte i små glass inne også. Men de vil helst være ute...


Kjapt lite inlegg i dag. Travelt og kjekt på jobb!
Nå er det helg med SOL!!!
God helg til alle sammen! Nyt våren!

3 kommentarer:

Anonym sa...

takk for at du sendte bruka skålene til meg, de allerede godt brukt. nydelige bilder:) ha god helg:) klem line

nufse sa...

Hei!
Må bare legge deg til og si at jeg falt for bloggen din som din venninde anbefalte. Lykke til med konfirmasjon i finværet, og så gleder jeg meg til å lese mere her og kanskje titte på butikken :) Fristelsene er sannelig mange her i bloggverdenen for en skarve nybegynner som meg! klem

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bildee de stemorsblomstene var vakre..

og der er stettefatet igjen... må prøve å komme meg ut en tur,..

syns det var så fint...
skal se om jeg får det til denne uken--

Klem O=)