torsdag 25. februar 2010

Nyheter i snøen....


Nyheter på plass!!!
Endelig er en del nyheter kommet. Bastion er her med telys hjerter i hønsenetting. Hjerter og stjerner i zink med rutete bånd i. Disse kan mann bruke som en tavle, og skrive på med kritt... En koselig liten frokostbeskjed, eller noen en må huske...
Vi venter masse mer fra Bastion utover i ukene fremover!
Ny leverandør hos oss er Herregård Design. Speil og lysestaker er fra Herregård. Masse løpere, både korte og lange i mange farger. Her venter vi også masse mer varer fremover. Lamper, stoore veggklokker, mer tekstiler +++






Nyheter fra Nordal er også på plass!
En del møbler, både i hvitt og svart. Dørmattene i gummi er på lager igjen!!! Ny modell denne våren.
Vesker med store trehanker, tenkt på stranden til sommeren.... Fra Nordal, i tre farger.
Det er også kommet litt nye klær fra Anouska.


Miljøgården ventes i løpet av uken.... Forhåpentligvis i dag.
 Lastebilen med varene kom i går.
 Sjåføren så på snøhaugene foran porten til lageret vårt, og kjørte fort vekk før jeg fikk løpt ut med snømåkeren.... ;)
Håper han kommer tilbake i dag... Nå har jeg måket fin plass til han... :)


Fin dag til alle sammen!!!

2 kommentarer:

Magdalena sa...

mye flott..! fistende, fristende bilder!!
fristende å komme innom også , men har vært syk en uke, går mot bedring nå tenker eg...
takk for at du legger tilsides bokstaver..
god helg...¨¨'*

LYKKEBO sa...

Hei på deg min venn:)
Så mye lekkert i butikken!
Og flotte bilder du har tatt:)
Jeg må en tur ser jeg;)
Kommer en lyd i løpet av helgen:)
Klemmer