søndag 25. oktober 2009

Loppis shoppis





Lyngdekorasjoner fikk vi ideen til på en demo for noen uker siden. Disse har vært populære hos oss! Rett og slett en stor lyng pyntet med kongler, gresskar, eucaluptus++ På trappen, som gave eller på graven. Fine er de uansett!











Loppis shoppis!!!



Jeg og en av butikk-jentene mine har vært på loppemarked på Garnes i dag!
Var så koselig! :)
To utrolig fine gamle stoler, en amerika kiste en overdel til en skjenk med speil i...
(skjenken mangelt.... ;) men denne er sånn som skal ligge på lager til jeg plutselig får brukt for den et lurt sted...)
To par utrolig søte, pitte små danseskøyter.
Alt for 325 kr... Jippi!!!
Har allerede begynt å vaske og gjøre stolene klare for maling. Trodde jeg kunne bevare det fine skinnet på setet, men det smuldret og raknet når jeg løsnet det av....
Gleder meg til å begynne å male! Elsker sånne ting som dette... :)

Kommet masse nytt i butikken! Bilder og innlegg kommer!
Ha en fin uke!!!

2 kommentarer:

Vår lille hage sa...

Nydelige dekorasjoner ! Utrolig hvor lite som skal til !

Hilde sa...

Jeg ser av alle bildene her at jeg nok snart å ta turen innom deg!
klem