onsdag 4. mars 2009

Froskeprinser og Købenjenter





Etter fantastiske dager i København, innlosjert i en utrolig koselig leilighet hos de søteste jentene i København, er jeg klar for jobbing og nye varer i butikken!
Nye smykker fra Pearls for girls er på plass. Masse nyheter, og masse fint som vanlig!
Ferskvannsperler i grått, lilla og fersken. Brune, blanke perler. Masse nye charms.
Og froskeprinsen da... ;)


























Til søde H+R!
Tusen takk for meg!!! Fantastisk helg, jeg kommer snart igjen:)
Håper froskeprinser virker i København også....
Knus på dere!!!

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Vakre bilder..... herlige farger..så deilig med et besøk i Danmark da
=)


Klem Kerstin

Huset på toppen sa...

inspirerende og flott bilder fra butikken, og de nydelige smykkene:) Min datter er veldig glad i sitt,som jeg kjøpte hos dere til jul!!
Blomster pottene jeg kjøpte denne uken, står så fint på kjøkken bordet,kjempefornøyd!!
Så kjekt med jente helg i Køben , jeg var der i høst!!
Klem Linda - ♥ -